och så var veckan igång igen

inte för att det spelar mig någon större roll. eftersom rutiner inte existerar så mycket längre! de enda rutinerna jag har är min dygnsrytm.
jag steg i alla fall upp tidigt imorse och hasade iväg till träningen! sjukt jobbig löpning i skogen idag! helt okej lagom jobbig styrka! (älskar ordet lagom)
som jag nämnt innan (?) hade jag tappat bort mitt viktiga papper. vilket medförde en lite smått orolig sara. inte kul att missa mötet. men det löste sig, jag hade gott om tid. kollade upp när mötet var. hann åka hem emellan osv. mötet vari ntressant, men gav mig inte så mycket hopp. folk har ju gett lite falska förhoppningar om pengar osv. aja, det löser sig nu. jag ska vara aktiv på ams. då får man muucho hjälp. men sen ska jag söka skola! :p haha. efter mötet åkte jag hem, tänkte powernuppa en liten stund.. vaknade 1 och en halv timma senare, Trots att jag bett mammaväcka mig.
ikväll har jag inte rör mig i många knop och nu ska jag strax krypa till kojs ! ;)

imorgon är en ny dag, jag ska göra något bra av den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback