IRRITERAD!!

det är jag minst sagt nu! min kära far fyller 50 nästa vår, vilket vi hade tänkt "fira" genom att pka iväg. närmare bestämt till turkiet en vecka med familjen! OM det nu itne vore så att de kommunala gymnasieskolorna här i borås inte tillåter folk att ta ledigt en vecka från skolan.. om det inte är för speciella skäl, födelsedagar anses då itne vara detta! vilket i största sannolikhet leder till att vi inte kommer kunna åka iväg till våren!!
okej, att jag kan förstå att folk som inte hänfer med i skolan/skolkar och inte sköter sig inte skall få ledigt. men folk, som till exempel min bror, som sköter sigi skolan. gör läxor, går på lektionerna osv. (vilket jag är säker på att han gör) skulle kunna få ledigt, det kallas att vara lite flexibel . att se lite extra på vem individen i fråga är! men iiicke!
antingen får vi struntai att åka, eller så kommer brorsan få ta olovlig frånaro i en vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback