freaky friday

hallelåja!
dagen började med att jag sov alldeles för länge. blev att jag segadehela förmiddagen. käkade lunch i pyjamas. sen åkte jag och pappa till stan. jag övningskörde! det gick toppen. vi hämtade ut foton vi beställt! blev superbra! sedan åkte vi vidare mot knalleland, jag körde dit också! helt sjukt vad mycket bilar och folk öveallt. trots det så klarade jag mig utan att köra på varken någong person eller en bil. gick faktiskt bra att köra idag.! (y bestämde att vi i veckan ska kolla upp detdär med körkortet så jag verkligen kan ta tag i det nu. Göött!

när jag kom hem så hjälpte jag mamma att göra efterrätt som vi skulle ha till kvällen! innan jag gick och tränade lite.. gjorde mig iordning för kvällen, päronen fick lite gäster. jag var lagom social . sen kollade jag på freaky friday! haha, asså den filmen är kul! ;D

Issapisa är hemma nu! , och det är niiiice!! :D blir en träf med henne i veckan om vi både är friska ! sen maybe utgång!, fårse! är sjukt tagg på de iaf!! :D

GOONAATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback