17.48

halloj!
segade mig upp vid 9 imorse, och stack iväg på en joggingrunda! det var segt, men härligt. väl hemma blev det dusch, frulle ohc snabbt fixa iordning mig. åkte ner till stan och fixade presse till brorsan som skulle på kalajs idag. sen träffadejag carrot i stan! vi traskade runt på höstmarknaden som är nu i helgen. det var mysigt, fanns samma saker som det gjort alla år. men jag tycker ändå att det är mysigt med marknaderna som brukarv ara här i stan. vi träffade linus också! hae en topenstund med två toppenpersoner. vi köpte remmar - ett måste! och pratade en hem massa om allt mellan himmel och jord.
tog bussen hem sen, fixade presenten fin. sen åktej ag med mammsen och handlade!
nu sitter jag här. ikväll får vi ser vad som händer! maybe party. är dock inte alls taggad på det idag. även fast grand lockar liite! trött och grejjer idag. slutar nog med att det blir en fin hemmäkväll ändå! time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback