den vinner som är trägen

eoho, en söndag är snart förbi. det har både gått segt, och fort. lite blandad fart på denna dagen. typ som i intervaller. det började segt, jag låg och glodde tv. vi bjöd våra kära grannar på lunch, eftersom de nu bestämt sig att flytta iväg til hotellet de blev erbjudna. efterbranden i deras hus sadem att det skule ta 3 veckor att sanera allt, men arbetsgubbarna har ändrat sig till drygt 3 månader nu. de har tills nu bott i sin husvagn på tomten bara. iaf, sen åkte vi ner och kollade på eriks sista match i pojkallsvenskan. nu är det slut. vi åkte vidare mot ett litet släktkalas, mysigt och massa gottigt fika! ;D haha. nu har jag drygat här hela kvällen typ. och jag börjar få mer och mer panik över att jag inte hittar mitt papper om när jag ska till ams imorgon!! :O serri, man får typ itne missa det mötet!!! SHITPOMFRITTT!! måste lösa detta!! gosh! men först imorgon ska jag träna klockan 8!.. fattar itne att jag pinar mig upp så tidigt och åker iväg och tränar.. när jag lika gärna kan göra det när som helst på dagen sen liksom! nu blir snart bedtime! och så ska jag leta en sista gång efter mitt borttappade papper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback