avskyr att behöva fatta jobbiga beslut.

att städa huset gick galant idag!sen har jag kollat ensam mamma söker! tycker det är så sjukt kul, lite sådär småtöntigt. som tonårsförälskelse fast att dom är vuxna. lite småmesigt, men som sagt kul.
pappa har också gett mig ett jobbit beslut att fatta, faktiskt. inte super serious. men ändå. bara för att erik inte får ledit från skolan.. antingen får han "skolka" så att vi åker hel familjen och firar pappas födelsedag! jag skulle verkligen tycka det var kul. jag menar, det kanske blir sista resan så som hela familjen gör tillsammans?! med tanke på att jag har planer på att flytta och så, och vi åker inte på solsemester varje år eftersom vi har husvagnen också.
men i vilket fall, så ska jag ju till teneriffa 2 veckor runt påsk i vår. Och jag hade tänkt börja plugga i vår också. några olika kurser. vet inte om det är speciellt gött att ta ledigt 3 veckor i vår.. inom en tid av 1 månad.. jag vill ju så gärna åka med på båda!
time will tell så att säga! ;D
innan ikväll bakade jag och pappa en äppelkaka! den blev kanonbra!
nu ska jag kolla förra säsongen av ensam mamma söker innan jag somnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback